فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: باتوجه‌به تأکید دین اسلام بر آمادگی رزمی و دفاعی، آموزش آمادگی دفاع برای دانش‌آموزان در مدارس امری ضروری بشمار می‌رود و از جایگاه بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۴۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، سرهنگ پاسدار حسین شمس در جلسه مربیان آمادگی دفاعی و دبیران علوم اجتماعی شهرستان تایباد اظهار کرد: آمادگی رزمی و مقابله با دشمنان نظام از مهم‌ترین اهداف جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه دشمنان است؛ ازاین‌رو آموزش درسی با عنوان آمادگی دفاع برای دانش‌آموزان در مدارس امری ضروری بشمار می‌رود و از جایگاه بالایی برخوردار است.

 وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی افزود: این عملیات هیبت اسرائیل را فروریخت و بعدازاین عملیات اسرائیل ۳ راهبرد را دنبال کرد که اولی ازبین‌بردن حماس، دومی آزادکردن اسرای خود به هر قیمتی و سومی ایجاد عامل بازدارنده بود.

 شمس با اشاره به اینکه اسرائیل به هیچ یک از این اهداف طراحی شده خود نرسیده است، عنوان کرد: ازاین‌رو برای جبران خسارت ناشی از عملیات طوفان‌الاقصی و نرسیدن به اهداف خود به کنسولگری ایران حمله کرد. در این جنایت اسرائیل نیز بعد از دو هفته که از صبر استراتژیک ایران و اعلام رهبری مبنی بر تنبیه اسرائیل می‌گذشت و ۷۲ ساعت قبل از عملیات وعده صادق به آنها اطلاع داده شد؛ اما جدی نگرفتند تا اینکه وعده سپاه محقق شد و بیش از ۵۰ درصد پهپادها و موشک‌ها به اهداف مشخص شده اصابت کرد و شکست‌ناپذیری اسرائیل برای همیشه فروریخت.

 مهدی شیردل، فرماندار تایباد نیز در ادامه این نشست اعلام کرد: انسان‌ها دارای دو معلم هستند، آموزگار و روزگار که اگر از آموزگار نیاموزیم باید از روزگار به تلخی بیاموزیم.

 وی سپس با اشاره به تبیین عملیات وعده صادق در آموزش‌وپرورش اذعان داشت: معلمان باید افتخارآفرینی و اقتدار نیروهای مسلح و سپاه مقتدر را در حمله مستقیم به اسرائیل غاصب به دانش‌آموزان در مدارس انتقال دهند و با تبیین این اقتدار در تحکیم صلابت جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی کنند.

 خبرنگار/ حسین رحمانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار